Ik heb heel wat ervaring omdat ik oliefilters op de weg test. Ik wil deze kennis en informatie delen om mensen te helpen het filterproces begrijpen en hoe te om het behoorlijk te testen. Deze blog wordt gewijd aan de volgende redenen:

Ik wil oliefilter testen voor iedereen eenvoudig, gemakkelijk, betrouwbaar en veilig maken. Het is de baan van een oliefilter om de oliedeeltjes in de olie uit de oliefilter te verwijderen. Als u een zeer zware filter hebt kunt u niet het allen kunnen verwijderen, daarom zal de olie in uw oliefilter zwart in kleur worden. De oliefilters moeten schoon en vrij van om het even welke vuil, water of verontreinigende stoffen zijn. De oliefilters moeten met een olie verzegelende samenstelling worden verzegeld, in het geval van lekken zal de samenstelling moeten worden vervangen. De filter zou geen krassen of barsten moeten hebben.

Mijn Ebook, die „Test 24 van de Oliefilter“ wordt genoemd is nu beschikbaar in het Spaans, het Nederlands en het Engels. Ik begon dit project op mijn en toen ontving ik vele suggesties over hoe te om het boek te verbeteren. Het is zo veel pret geweest en ik houd van het. Ik heb dit boek voor mij en voor anderen geschreven. In mijn werk heb ik altijd de principes van olie het filtreren bestudeerd. Maar ik wilde weten welke oliefilter werkelijk kijkt als en hoe het werkt.

Mijn werk begon met mijn eigen test. De oliefilter werkt zeer goed in de tests. Zo, besliste ik mijn eigen test te maken. Zo dacht ik dat het beter zou zijn als ik dit boek zelf maak. Dat deed ik het in drie maanden. Het boek is niet alleen voor de de filtergebruiker van de beginnersolie. Het bevat heel wat nuttige en praktische informatie die iedereen in hun onderzoek of werk zal helpen. Het is ook zeer gemakkelijk te lezen.

Vooruitgang

Toen ik school in 2000 beëindigde besliste ik techniek te bestuderen en ik beëindigde omhoog bij WIP in Eindhoven. Aanvankelijk was ik geinteresseerd in de natuurlijke producten in de natuurlijke productenindustrie maar na een tijdje heb gekregen dat ik in het techniekgebied. In 2009 werd ik geselecteerd voor een post-doctorale onderzoekpositie in het laboratorium van Professor Peter Wijmenga bij de universiteit van Eindhoven. Het is hier dat ik mijn werk aangaande de filters in ons eigen laboratorium begon.

Hier zijn enkele interessante en informatieve artikelen die ik in deze blog heb verzameld. 1. De wetenschap achter oliefilters en producten op basis van olie. 2. Wat is een oliefilter? 3. Wat de olie worden filters gemaakt van? 4. Hoe wordt de filter veranderd? 5. Het belang van filtratie op basis van olie. 6. Wat gebeurt wanneer de olie wordt veranderd? 7. Wat is de oliefilter? 8. Hoe werkt het?

Ik was geboren in Denemarken maar levend en het werk in Nederland twee jaar. Mijn doel is informatie over oliefilters met de wereld te delen.

Deze blog is over mijn allereerste artikel het efficiënte en Schoonmakende Systeem, van de „Oliefilter (binnen)“. Het gehele artikel is vrij maar als u werkelijk de tijd wilt vergen om het artikel te lezen, zou u moeten nadenken steunend me door de Patreon-campagne. Dit is niet alleen over het zijn een patroon maar over het zijn een vriend ook. Dank voor lezing en als u om het even welke vragen hebt, voelt vrij om hen in de commentaren hieronder sectie te vragen. Ook, als u iets verkeerd vindt of het misleiden dan liet me in de commentaren kennen. Het is altijd best om een professioneel advies te krijgen alvorens om het even welke veranderingen aan te brengen. Als u bijgewerkt wilt blijven met mijn artikelen en leerprogramma's toen kunt u me op Instagram altijd volgen.

Mijn motto is eenvoudig: „Er zijn geen filters zonder olie“. Zo wat is in oliefilter? Goed, is het een grote meestal plastic stapel van materiaal.

De oliefilter wordt vaak genoemd een „pakking“ of „dichtingsproduct“ wegens zijn unieke vorm, maar het is werkelijk enkel een groot, poreus stuk van plastiek met een zeer dunne beschermende laag van olie. De olie zal die in oliefilter zit niet alleen water, bacteriën, uit stof, en andere verontreinigende stoffen (ja, zelfs olie) filtreren, maar zal uit een ander puin ook filtreren dat binnen de filter kan opgesloten te zijn. Het heel wat puin dat in een oliefilter kan opbouwen zal uiteindelijk omhoog op de bodem van de filter beëindigen en als het te behandelen teveel is, kan het problemen zelfs veroorzaken als het in het belangrijkste lichaam van de filter krijgt. Een aantal van de gemeenschappelijkste puin in oliefilters is oliedeeltjes. Dit is omdat de oliedeeltjes uit kleinere stukken van dezelfde molecule worden samengesteld.